خدمات تبلیغات کلیکی

ما راه حلی ابتکاری برای معرفی کسب و کار و خدمات شما را به دیگران ارائه می دهیم.

چرا تبلیغات کلیکی (pay per click)

یکی از بهترین راهکارهای تبلیغات و شناخته شدن برند و کسب و کارهای شما در فضای آنلاین استفاده از تبلیغات کلیکی می باشد.  به این صورت که شما به ازای هر کلیک به روی تبلیغ خود در سایت ها و اپ های ایرانی هزینه پرداخت می کنید.

تبلیغات کلیکی به روشی از تبلیغات گفته میشود که شما: تبلیغ خود را توسط سرویس دهنده این نوع تبلیغات، در سایت و یا اپلیکیشن قرار داده و به ازای هر کلیک و توجهی که کاربر به تبلیغ و محصول خود نشان میدهد مبلغی را پرداخت می کنید.

شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه روزانه خود از طریق شبکه تبلیغاتی کلیک رسان به صورت کاملا هوشمندانه بازار فروش خود را به دست آورید.

محتوا

مطالبی را که در وب سایت خود دارید نیز می توانید در انتهای مقالات سایر وب سایت ها به اشتراک گذارید.

موبایل

در اپلیکیشن های متفاوت فارسی می توانید تبلیغات خود را برای مخاطبان به نمایش بگذارید.

ویدئو

بنرهای ویدئویی را در در رسانه های متفاوت و مختلف منتشر می کنید و بابت هر کلیک هزینه می دهید.

وب

بنرهای تبلیغاتی برند خود را در مجموعه ای بزرگ و متفاوت از وب سایت های فارسی منتشر می کنید.

مجموعه آنلاین استودیو با همراهی متخصصان بازاریاب برای ساخت یک کمپین تبلیغاتی در کنار شما می باشد. ما با قرار دادن یک پنل مدیریت در اختیار شما جهت بهینه سازی تبلیغات، گرفتن گزارش کامل از وضعیت تبلیغات و کلیک های خورده شده در اختیار شما قرار خواهیم داد.  و در نهایت ما در روش های مختلف شما را از سلامت تمامی کلیک های دریافتی مطمئن خواهیم کرد.

برای شما آمار واقعی و شفاف با جزئیات ارائه می شود که هیچ محدودیت زمانی ندارد در واقع ممکن است که تبلیغات روز ها و هفته ها ادامه داشته باشد تا زمانی که تعداد کلیک ها پایان بپذیر. به این صورت که فقط به تعداد هر کلیک هزینه کسر می شود نه صرفا برای نمایش آن و این مورد یعنی صرفه جویی و باز دهی بیشتر!

یکی از نکات قابل توجه در تبلیغات کلیکی این است که کلیک های جعلی یا به نحوی تکراری توسط یک شخص حساب نمی شود. مانند کلیک های خورده شده توسط ربات ها که شناسایی و حذف خواهند شد.

با اطلاعاتی که به شما داده می شود شما متوجه خواهید شد که تبلیغات شما توسط چند نفر نمایش داده شده است و این که هر نمایش چه تعداد کلیک داشته است.

شما با شناخت نسبت به انتخاب نوع تبلیغات می توانید هدف و مخاطبان خود را بدست بیاورید.

  • به این صورت که ابتدا موضوع رسانه ها را باید مد نظر قرار داد، وب سایت ها یا اپلیکیشین هایی که با موضوعات شما تناسب دارد را انتخاب کنید و تبلیغات را در آنجا قرار دهید. حال اینکه توجه کنید  با چه دستگاهی(موبایل،لپ تاپ، تبلت و…) مخاطبین شما به رسانه ها خواهند آمد و تبلیغات شما را دیدن خواهند کرد  ایننکته نیز مهم است.
  • باید دقت کرد تبلیغات شما در موقعیت زمانی مشخص و در منطقه ای که در آن زندگی می کنید بیشتر مورد تاکید قرار گیرد.
  • اینکه مخاطبانی از شما دیدن کنند که در اطراف شما ونزدیک به شما باشند نتیجه بهتری خواهد داد.

آنلاین استودیو با دقت داشتن به این موارد بهترین نتایج را برای شما و کسب و کارتان رقم خواهد زد.

در کنار شما خواهیم بود

کارشناسان آنلاین استودیو همواره در کنار شما خواهند بود تا شما به هدف خود دست یابید.